Powered By Blogger

Thursday, January 28, 2010

ubat kuat untuk mancing

kali ni aku nak cerita pasal ubat kuat untuk mancing....sebab apa aku nak cerita...sebab kawan-kawan aku selalu tanya pasai pa tenaga aku hebat malahan stamina pun power...diorang tanya aku amal apa...stamina kuat...kalau main badminton dua tiga game sekali harung je ...menang plak tu...pernah le rasa duit johan badminton kat tempat aku tu...

ni ha...kalau korang nak tau... aku amal macam - macam...pertama sekali...kena rajin bekerja...menebas...menyangkul...mengorek...menanam..dan berbagai lagi la yang boleh membuatkan tubuh kita bergerak dan berpeluh...

makanan juga kena jaga...ni yang aku nak cerita bab ni...aku ada ambik minuman kesihatan dari syarikat K- LINK...aku rasa korang tak pernah dengar...tapi takpa aku nak cerita...makanan kesihatan dari syarikat tu banyak...macam - macam jenis dan khasiatnya...antara yang aku amalkan ialah air minuman K-Liquid Chlorophyll...bubuh dua tiga titik dalam air masak jadi hijau segelas...

khasiat air ini adalah untuk tenaga...buang toksin dalam badan...boleh mengurangkan kadar gula dalam badan yang tinggi tu...so...sesuai juga untuk orang yang kencing manis...sakit gout dan..khasiatnya dikatakan sama dengan tujuh jenis sayur yang kita makan...nak tengok? ni ha...ada gambarnya...




ni la gambar dia...kalau korang nak cuba atau nak maklumat lanjut tentang syarikat dan minuman kesihatan ini...contact ler aku...0134241899 - sifu mancing

ada satu kes tu...kaki dah hampir kena potong...minum air ini dan ditambah dengan ubat sapu dari bahan gamat asli...tup...tup...tak lama lepas tu kaki dia dah beransur pulih...tak perlu lagi kena potong...kalau tak percaya tanya sama orang yang dah menggunakannya...


kalau kaki dah kena potong mau mancing macam mana...takkan nak usung kot...mampuih ler orang yang usung tu...so...sebelum jadi macam tu lebih baik le...sediakan payung sebelum hujan...


setakat ini...setelah aku amalkan air ini bermula beberapa bulan yang lalu...aku rasa kuat...sihat dan bertenaga...memancingpun dah rasa seronok...kalau tak sebelum tu asyik moyok jer...tah mana-mana datangnya letih-letih badan...tapi sekarang dah ok....


kalau korang nak tahu...air ni tahan lama sebab pa...bukan guna banyak pun...setitik-dua titik jer...bayangkan sebotol boleh tahan sampai 2 tahun...wow...banyak lama wooo...tentula sihat dan menjimatkan....


tentang harga kena le call aku..jangan risau mahal sikit tak pa punya yang penting kita sihat...aku tak jutawan pun boleh beli pa...korang lagi ler...yang banyak-banyak duit tu jangan le kedekut taik idung masin...yang penting kesihatan ok...baru le buat kerja dengan senang hati...nak pancing apa pun tak per...ni...terhegeh-hegeh nak kawin dua...tiga...dan empat...tapi kesihatan teruk...masuk kubur bini yang gelak besar...dapat harta laki dia...kalau yang berharta ler...


satu lagi aku nak cerita tentang pengalaman aku nih...itu hari aku sedang menebas semak...ala menebas...menebang...mesti ada luka-luka punya...yang aku heran tu semua luka-luka dan calar balar...sama ada kecil atau besar...cepat sembuh...tu yang ok tu....so aku rasa ubat-ubatan pun kita kena amal le...lagi umur meningkat mana ada ketahanan badan dah melainkan kita sendiri yang cari ubat-ubatan atau amalan kesihatan yang baik untuk menaikkan ketahanan badan melawan penyakit...so...kena la pikiaq tengok no...


ni...air yang aku dah bancuh tu...jap gi aku nak melantak le...korang jangan terliur plak...kalau nak rasa jangan tunggu lama-lama...cantact je...
aku rasa tak payah le nak cerita panjang-panjang...yang paling penting aku sihat dan dapat memancing serta boleh bercerita dalam blog ni...kesihatan mau jaga ma...
ok...lah...jom kita macing dulu....malam jumaat beb...









No comments:

Post a Comment